آغاز پرداخت وام یک میلیاردی ساخت مسکن در گلستان

گنبدکاووس – ایرنا – آغاز پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی ساخت مسکن روستایی در گلستان، سازش ۴۲ درصد پروندهای قضایی در شورای حل اختلاف مراوه‌تپه، برگزاری جلسه ستاد راهبردی راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه برون و پلمب نانوایی‌های متخلف در رامیان از مهمترین اخبار کوتاه ۲۴ ساعت گذشته این استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیارد ریالی ساخت مسکن روستایی در این استان خبر داد و گفت که در ۲ روز گذشته ۳۸۰ متقاضی ساخت مسکن روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

سیدمحمد حسینی افزود: بنیاد مسکن برای ساخت هر واحد مسکونی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پنج درصدی با بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌کند.

وی بابیان اینکه امسال هفت هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت هفت هزار واحد مسکونی در گلستان تامین شده است، از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای استان به‌ویژه مالکان واحدهای مسکونی فرسوده و غیرمقاوم خواست تا با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان خود و استفاده از این فرصت استثنایی، بدون نوبت و هرگونه سپرده گذاری نسبت به ساخت مسکن مقاوم و ایمن اقدام کنند.