برخی مسئولان اجرایی چراغ خاموش مشغول اقدامی غیر منطقی در حوزه صنایع و معادن هستند

نماینده مردم نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: در حالی که این روزها مجلس به بررسی کابینه مشغول است عده ای از مسئولان اجرایی چراغ خاموش مشغول اقدامی غیر منطقی در حوزه صنایع و معادن هستند بنابراین اجازه بدهید وزاری پیشنهادی مستقر بشوند و بعد کارها را شروع کنید.
برخی مسئولان اجرایی چراغ خاموش مشغول اقدامی غیر منطقی در حوزه صنایع و معادن هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن همتی نماینده مردم نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس صبح امروز (چهارشنبه 3 شهریورماه) در صحن علنی مجلس طی تذکری اظهار داشت: تعدادی از وزرای پیشنهادی محترم در ارائه برنامه پیشنهادی خود به جزئیات نپرداخته و صرفا کلی گویی کرده‌اند که برای ما قابل قبول نیست.

وی افزود: وزرای پیشنهادی باید راه حل‌های مورد قبول، منطقی با زمان بندی عقلایی ارائه کنند و در برنامه برخی از وزرای محترم اصلا زمان بندی وجود ندارد.

همتی با بیان اینکه امروز مردم با پوست، گوشت و استخوان خود مشکلات را لمس کرده اند، تاکید کرد: وظیفه وزرای دولت سیزدهم تکرار مشکلات و نمک پاشیدن به زخم مردم نیست بلکه وظیفه آنها رسیدگی و حل مشکلات است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نمایندگان موافق و مخالف وزرای پیشنهادی نباید وقت اختصاص یافته را صرفا به بیان مشکلات جزئی و به حوزه انتخابیه بپردازند، تاکید کرد: این وقت به همه مردم ایران اختصاص دارد و مردم مستقیم سخنان ما را می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در بررسی کابینه ما در برابر خدا و تمام مردم مسئولیت داریم، افزود: موفقیت دولت و مجلس به هم گره خورده و باید کمک کنیم تا موفقیت رقم بخورد. در حالی که این روزها مجلس به بررسی کابینه مشغول است عده ای از مسئولان اجرایی چراغ خاموش مشغول اقدامی غیر منطقی در حوزه صنایع و معادن هستند بنابراین اجازه بدهید وزاری پیشنهادی مستقر بشوند و بعد کارها را شروع کنید.

همتی به نوسانات بازار خودرو و ارز نیز اشاره و تصریح کرد: امروز قیمت دلار، خودرو، زمین و ارزاق عمومی ساعتی بالا می رود و هیچکس پاسخگو نیست و فشار بر مردم بیشتر شده است و مبارزه جدی با فساد رانت و کتارگذاشتن مدیران ناکارآمد متخلف و تمرکز زدایی باید جزو اولویت های اصلی دولت و مجلس باشد .

وی ضمن تاکید بر تمرکز زدایی گفت: در حالی که با ادامه سایست های غیر منطقی و غلط فقط شهرهای بزرگ مورد توجه قرار می گیرد که تعداد زیادی از شهرهای ما زا امکانات اولیه بی بهره هستند.

به گزارش فارس، محمد باقر قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده شاهین دژ و تکاب گفت: وزرای پیشنهادی تذکر داده شده که هم به سوالات پاسخ بدهند و هم در برنامه صحبت کنند.