خرید تیرآهن از مرجع فروش آهن آلات

تیرآهن از مقاطع پرکاربرد در صنایع ساختمان سازی و صنعتی است. امروزه در اسکلت بندی ساختمان‌ها از تیر آهن به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مصالح استفاده می‌شود. همچنین برای کاهش هزینه‌های اسکلت بندی سازه های بزرگ از تیر آهن های با قطرهای مختلف استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آراد آهن، از دلایل استفاده از تیر آهن در اسکلت بندی سازه می‌توان به بهینه سازی زمان در هنگام نصب اسکلت و افزایش مقاومت و استحکام ساختمان نام برد. اسکلت بندی فولادی نسبت به مصالح دیگر مقاومت بسیار زیادی داشته و می‌تواند با توجه به میزان مقاومت خود، انواع فشار را تحمل کند. تیر آهن در سازه های مهندسی کاربرد فراوانی دارد به خصوص در قسمت‌های بسیار مهم سازه به عنوان اهرم و یا لنگر خمشی از آن استفاده می‌شود.

قیمت تیرآهن

تیر آهن‌ها به دو نوع سبک و استاندارد دسته بندی می‌شوند. در حال حاضر تیرآهن ذوب آهن اصفهان از مرغوب ترین و بهترین برند محصول در بازار داخلی بوده که وزنی استاندارد دارد. وزن تیر آهن ذوب آهن اصفهان براساس جدول اشتال است و نسبت به نمونه های دیگر در بازار قیمت بیشتری دارد.

به طور کلی تیر آهن‌های موجود در بازار به سه نوع زیر تقسیم بندی می‌شوند:

آراد آهن اسپادانا یکی از شرکت های بزرگ در زمینه فروش تیر آهن در اصفهان بوده که با کارخانه های متعدد و کارخانه‌های مادر تولید فولاد و آهن در ارتباط است تا بتواند با ارائه بهترین قیمت تیر آهن، نیاز مشتریان خود را برطرف نماید. همچنین مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاع از قیمت روز آهن آلات با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایند تا بتوانند خرید مطمئنی داشته باشند.

قیمت روز تیرآهن با توجه به نوع مواد اولیه مصرفی، کیفیت محصول ، مقدار تیراژ آن و ابعاد و نوع آن تعیین می‌شود بنابراین گاهی قیمت محصولات یک کارخانه نسبت به تولیدی‌های دیگر در بازار دچار نوسان می‌شود. علاوه بر موارد فوق، قیمت تیرآهن به موارد دیگری از جمله قیمت بازار جهانی آهن، میزان عرضه و تقاضا، هزینه های حمل و نقل و قیمت سنگ نیز بستگی دارد. در بازار آهن، قیمت تیرآهن و قیمت تیرآهن زنبوری به صورت شاخه ای و قیمت تیرآهن هاش به صورت کیلویی تعیین می‌شود. به طور کلی قیمت تیر آهن بر اساس ابعاد و ضخامت تیر آهن، کیلو و وزن تیرآهن، فروش به صورت کلاف یا شاخه تعیین می‌شود.

خرید تیرآهن

در بازار امروز قیمت خرید تیر آهن به صورت لحظه ای محاسبه می شود. مسائل سیاسی و اقتصادی و نرخ ارز از عوامل تأثیر گذار بر نرخ آهن است. در ماه‌های اخیر بدلیل افزایش قیمت دلار، صادرات آهن و افزایش تقاضا در بازار، قیمت تیرآهن افزایش یافته است. شرکت آراد آهن اسپادانا یکی از شرکت‌های برتر در زمینه فروش تیر آهن اصفهان است که مشتریان می‌توانند به صورت لحظه ای و آنلاین قیمت ‌ها را در این سایت مشاهده نمایند، همچنین شما می‌توانید برای خرید تیرآهن با کارشناسان ما در آراد آهن اسپادانا تماس حاصل فرمایید.

تیرآهن ذوب آهن

در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین برند تیرآهن موجود در بازار، تیر آهن ذوب آهن می باشد.کارخانه ذوب آهن اصفهان با قرارگیری در مرکز جغرافیایی ایران و نیز با تولید تیرآهن با بالاترین کیفیت، طرفداران بسیاری دارد که از محصولات این کارخانه در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی استفاده می‌کنند. شرکت آراد آهن اسپادانا در زمینه فروش تیرآهن قیمت روز به صورت لحظه ای، قیمت تیرآهن ذوب آهن درب کارخانه را استعلام و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. تیرآهن‌ ذوب آهن در انواع سبک و سنگین و در سایزهای 12 تا 32 تولید می شوند. تیرآهن‌ ذوب آهن نسبت به تیر آهن‌های تولید شده در کارخانه های دیگر، کیفیت و استانداردهای بالاتری دارد که در نوع خود قابل توجه است.

فروش تیرآهن

فروش تیرآهن به وضعیت بازار مسکن بستگی دارد. زمانی که بازار مسکن راکد باشد و تقاضا برای ساخت و ساز کاهش یابد، میزان فروش تیرآهن نیز کاهش می‌یابد. حدودا پانزده درصد از سرمایه در گردش کشور به بازار مسکن اختصاص یافته است. بنابراین رونق و یا رکورد در این بازار، مستقیما بر فروش تیرآهن تأثیر می‌گذارد. آراد آهن اسپادانا یکی از شرکت‌های فعال در فروش انواع تیر آهن قیمت روز است، این شرکت محصولات خود راجهت دسترسی راحت‌تر، بر اساس کارخانه‌های تولیدی دسته بندی می‌کند. شما می توانید جهت مشاهده قیمت روز تیرآهن با مراجعه به اسم کارخانه مورد نظر، قیمت محصولات آن را مشاهده نمایید، در صورتی که قیمت روز انواع تیرآهن در سایت قابل مشاهده نیست، مشتریان عزیز می‌توانند با کارشناسان فروش شرکت از طریق شماره 34055-031 تماس حاصل نموده تا جدیدترین قیمت تیر آهن بازار را به شما اعلام نمایند و یا در کانال تلگرام آراد آهن و یا پیج اینستاگرام آراد آهن ضمن مشاهده قیمت‌ روز تیرآهن، ما را نیز همراهی فرمایند. در صورت خرید تیرآهن، شرکت بازرگانی آراد آهن اسپادانا کیفیت کالا و خدمات ارائه شده خود را تضمین نموده که همین مسئله سبب ایجاد حس اعتماد و رضایت مندی برای مشتریان این شرکت شده است. همچنین این شرکت به عنوان نمایندگی فروش تیرآهن کارخانه های فولادی کشور آماده تحویل سفارش مشتریان خود در هر نقطه جغرافیایی ایران و از طریق سیستم حمل و نقل باری می‌باشد.