خسارت سیل به 1405 کیلومتر از جاده‌های کشور/محور هراز امروز بازگشایی می‌شود

مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران گفت: 1405 کیلومتر از مسیرهای کشور به همراه 500 دستگاه ابنیه خسارت دیده است.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به استان‌هایی که درگیر مسئله سیل بودند، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای قرمز و نارنجی اعلام شده، سازمان راهداری در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت و 473 اکیپ ما با 733 درستگاه ماشین‌آلات مهیا شرایط به وجود آمده در محورهای کشور بودند.

مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران در بیان محورهای مسدود کشور گفت: تا ظهر امروز 2 محور شریانی زاهدان-خاش و یک لاین از محور تفت ابرکوه در کنار 9 محورغیر شریانی دیگر به دلیل بارش‌های سنگین مسدود است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت محور هراز افزود: با تلاش همکاران یک لاین از محور هراز بازگشایی و ترافیک تخلیه شده و تلاش می‌کنیم تا پایان امروز محور دیگر را نیز آماده خدمت رسانی به مردم کنیم.

بهرامی‌نیا با اشاره به خسارات ناشی از سیل در جاده‌های کشور گفت: 1405 کیلومتر از مسیرهای کشور به همراه 500 دستگاه ابنیه خسارت دیده است.

وی ادامه داد: تا الان 25 هزار 200 متر مکعب ترانشه برداری در جاده‌ها انجام شده که عمده این مسائل در استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور بوده است.