رد پای دولت در افزایش قیمت مسکن

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رویکردهای دولت امید منجر به افزایش گرانی ها در مسکن و همچنین همه کالاها شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت مسکن و اجاره، اظهار داشت: بخشی از مسائل مربوط به گرانی مسکن مربوط به سیاست های غلط مسکن است که طی چندسالی که آقای روحانی عهده دار کشور بوده، اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از گرانی ها هم مربوط به وزیر دولت آقای روحانی بود که با افتخار اعلام می کرد هیچ تحرکی در زمینه مسکن نداشته است لذا طبیعی است که این سیاست های غلط یک جایی تجلی پیدا می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکردهای دولت هم منجر به افزایش گرانی ها در همه زمینه ها شده است، بععضی از این آقایان دغدغه معیشت مردم را ندارند، ممکن است در مقام حرف فقط چیزی بگویند اما رفاه و زندگی مردم دغدغه اصلی شان نیست.

رضوانی تصریح کرد: در حال حاضر بهترین کار این است که در جلسه سران قوا برای حل مسائل اقتصادی، یک درصدی را برای اجاره بها تعیین کنند. قطعا اینجور نیست که اگر این کار انجام شود همه مستلزم به انجام آن خواهند شد اما اثر روانی بر جامعه و بازار خواهد داشت که حداقل آن بخش از فضاسازی ها که منجر به گرانی ها شده است را ازبین خواهد برد.

وی در مورد ساخت ملک حاشیه ساز در جماران توسط ریاست جمهوری، اظهار کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما اگر خلاف باشد افرادی که مسوولیت این کار را دارند باید پاسخگو باشند چرا که در افکار عمومی تاثیر منفی خواهد گذاشت.