نماینده مجلس: اعتبارات سفر معاون راهداری به مراغه و عجب‌شیر ابلاغ شد

مراغه- ایرنا- نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات سفر اخیر معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به این حوزه انتخابیه ابلاغ شد.

«علی علیزاده» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با ابلاغ این اعتبارات تکمیل پل تازه‌کند و چهاربانده کردن این مسیر، تکمیل تقاطع داش‌آتان، پل خداجو، پل کهجوق و آسفالت ۴۰ کیلومتر مسیر روستایی در مراغه تسریع می‌شود.

وی همچنین به اعتبارات جذب‌شده در عجب‌شیر نیز اشاره کرد و افزود: اعتبار آسفالت روستای آلمالو و چهاربرود، آسفالت کمربندی عجب‌شیر، احداث جاده قبادلو و مسکن‌های مهر، حذف نقاط حادثه‌خیز مسیر عجب شیر به هرگلان از جمله طرح‌‍هایی است که اعتبارات آن طی این هفته و هفته‌های آینده تخصیص می‌یابد تا در همین فصل کاری شاهد اجرای عملیات‌های عمرانی در این شهر باشیم.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر به جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات برای مدارس مراغه و عجب‌شیر نیز اشاره و بیان کرد: این تجهیزات جدید قرار است به زودی تحویل مدارس و هنرستان‌های این دو شهرستان شود.

به گفته وی یک دستگاه تراکتور نیز برای بهره‌برداری در هنرستان کشاورزی مراغه تامین اعتبار شده که به زودی خریداری می‌شود.

به گزارش ایرنا «رضا اکبری» معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در هفتم مرداد سال جاری به عنوان نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی به مراغه و عجب‌شیر سفر کرد و پس از بازدید میدانی با تخصیص اعتبار برای برخی از طرح‌های راهداری این شهرستان‌ها موافقت کرد.