وقوع تخلفات گسترده در حوزه مصالح ساختمانی

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام یک‌هزار و ۱۴۴ مورد بازرسی از توزیع کنندگان مصالح ساختمانی در استان گفت: در این بازدیدها، ۱۱۱ پرونده تخلف حوزه مصالح ساختمانی تشکیل شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین: غلامرضا بابایی در ادامه افزود: این بازدیدها از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان سیمان ، آهن آلات، شن و ماسه و سایر مصالح ساختمانی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: ارزش پرونده های تشکیل شده برای تخلفات این صنف، ۴۸ میلیارد ریال بوده که برای صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲ ماه اول امسال، یک هزار و ۷۶ مورد بازرسی نیز در حوزه کشف کالای قاچاق صورت گرفته که ۱۹ پرونده قاچاق انواع کالا به ارزش ۴۹ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال تشکیل و این پرونده ها نیز به مراجع قضایی ارجاع شده است.
[yektanet.com]

بابایی گفت: از ابتدای سال جاری، یک هزار و ۵۸۸ مورد گشت مشترک نیز با نهادها و ادارات مرتبط از واحدهای تولیدی و توزیعی در سطح استان انجام شده و در این بازرسی ها ۱۹۶ پرونده تخلف به ارزش ۶۰ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

طی هفته های اخیر مشکل تامین سیمان در آذربایجان غربی ایجاد شده است.