آزادسازی اراضی کشاورزی در دماوند به ارزش ۱۱۵ میلیارد ریال

سردار عزیزی از آزادسازی اراضی کشاورزی به ارزش ۱۱۵ میلیارد ریال در روستا‌های حاشیه‌ای شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰، با حضور دادستان شهرستان دماوند، عوامل انتظامی و امور اراضی جهاد کشاورزی، احکام قضایی تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستا‌های چنار شرق و اشندر دماوند به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: با اجرای این احکام قضایی سطح آزادسازی ۴۶ هزار متر مربع در روستا‌های چنار شرق و اشندر از توابع شهرستان دماوند جمعاً به ارزش کارشناسی شده ۱۱۵ میلیارد ریال تخریب و به چرخه تولید و کشاورزی برگشت.

سردار عزیزی افزود: اجرای این طرح‌ها که با حضور و نظارت مقتدرانه پلیس و با دستور قضایی دادستان دماوند صورت گرفته ادامه دار خواهد بود و محدود به زمان خاصی نمی‌شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد داشت با توصیه به مردم گفت: شهروندان نسبت به مسائل پیرامونی خود حساس باشند و فریب افراد سودجو و فرصت طلب را که با هدف رسیدن به ثروت نامشروع اراضی کشاورزی و ملی را از بین می‌برند، نخورند و در صورت مواجهه موارد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.