افزایش تصاعدی قیمت گاز تولیدکنندگان مصالح ساختمانی تعدیل شود

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت خواست که افزایش تصاعدی قیمت گاز تولیدکنندگان آجر و مصالح ساختمانی تعدیل شود تا تولید در این بخش تقویت گردد.

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمد صفایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکر شفاهی خود از وزیر بهداشت برای موضوع واکسن و کاهش شدید فوتی ها تشکر کرد.

وی در ادامه از وزیر جهاد کشاورزی خواست که با توجه به حذف ارز ترجیحی، از هم اکنون با تمرکززدایی بر محور واردات خوراک دام و طیور دقت داشته باشند که همه سرمایه های اجتماعی را در استان ها پای کار بیاورند تا به چالشی در این حوزه برخورد نکنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم به وزیر نیرو برای حق نظارت با توجه به خشکسالی های پی در پی تذکر داد و گفت: درخواست دارم که در این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

صفائی در ادامه خطاب به وزیر نفت اظهار کرد: افزایش تصاعدی قیمت گاز واحدهای ساختمانی به ویژه تولیدکنندگان آجر و مصالح ساختمانی تعدیل شود تا تولید در این بخش تقویت شود.

وی در ارتباط با موضوع توزیع عادلانه کالا گفت: انتظار داریم که وزارت جهاد کشاورزی از همه ظرفیت های موجود در کشور استفاده کند تا ان شاءالله شاهد موضوع تورم و گرانفروشی در جامعه نباشیم.