بازدید شامگاهی وزیر راه و شهرسازی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن بیرجند

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خراسان جنوبی در شامگاه پنج شنبه ۲۴ آذرماه از پروژه های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در بیرجند بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهرداد بذرپاش شامگاه امروز پنج شنبه ۲۴ آذرماه از پروژه شهید سپهبد صیاد شیرازی طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی بازدید کرد.

در پروژه شهید سپهبد صیاد شیرازی در فاز یکم ۶۹۳واحد و فاز دوم ۷۹۸ واحد طرح مسکن مهر قبلا تحویل متقاضیان شده که فاز سوم شامل ۷۲۰ واحد و فاز چهارم ۴۸۸واحد در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

همچنین وزیرراه و شهرسازی از پروژه نهضت مسکن ملی سایت زعفرانیه بیرجند به عنوان یکی ازبزرگترین پروژه های استان خراسان جنوبی در طرح نهضت مسکن ملی شامل بیش از ۵۰۰بلوک و ۴۲۰۰واحدمسکونی بازدید کرد.

بنابر این گزارش بذرپاش در سفربه استان خراسان جنوبی از پروژه ۸۰۰ واحدی با زیربنای ۸۲۰۹۹ متر مربع طرح نهضت ملی مسکن در بیرجند نیز بازدید کرد.

مهرداد بذرپاش در اولین سفر از دور دومین سفرهای استانی امروز پنج شنبه ۲۴ آذرماه در بدو ورود به استان خراسان جنوبی، در گلزار شهدای شهرستان طبس حضور یافت و با ذکر فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این سفر علاوه بر آغاز عملیات اجرایی و اماده سازی ۳۵۰ هکتاری طبس، برنامه تحویل کلید یک واحد مسکونی از پروژه ۳۸۸ واحدی، بهره برداری از ۵۰ کیلومتر راه های اصلی و فرعی و رفع چهارنقطه پرحادثه به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.