تبدیل مسکن به پروژه نفوذ سرمایه‌داران

نماینده مشهد گفت: مسکن در شرایط فعلی به پروژه نفوذ تبدیل شده و سرمایه دار‌ان با احتکار خانه موجب فقیرتر شدن مردم می‌شوند.

به گزارش افکارنیوز، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مخالفت با سلب فوریت از طرح افزایش مالیات بر خانه‌های خالی، گفت: این طرح می‌تواند بر بازار اثردهی داشته باشد و یکی از مشکلات مهم آحاد مردم جامعه به ویژه طبقات ضعیف و محروم حل کند.

اخبار سیاسی-  وی افزود: مسکن در شرایط فعلی به پروژه نفوذ تبدیل شده و سرمایه دار‌ان از تسهیلات  استفاده کرده و با احتکار خانه موجب فقیرتر شدن مردم می‌شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مذکور بر روی درد اصلی انگشت می‌گذارند و ۲ موضوع مالیات بازدارنده و ثبت در سامانه املاک و اسکان را مطرح می‌کند، اظهار کرد: ۴ دوره شاهدم که هربار موضوعی انقلابی مطرح می‌شود عده‌ای خدشه وارد می‌کنند اگر طرح‌های یک فوریت و دوفوریت نتواند علاج مصیبت مردم شوند گره‌ای از مشکلات باز نمی‌شود.

 

وی گفت: مجلس باید در این روز‌ها به سبد امنیت غذایی و مسکن ورود کرده و همچنین مشکلات مردم در حوزه سهام عدالت را با طرح‌های دو فوریت و یک فوریت حل کند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای آرمه گستر امیدجلین محفوظ می باشد