خبر مهم از فروش متری مسکن | نحوه خرید متری مسکن اعلام شد

فروش متری مسکن موضوعی است که پیش‌تر هم مطرح شده است اما طرح فروش متری مسکن که قرار است به زودی از سوی مدیریت شهری تهران اجرا شود، می‌خواهد سرمایه‌های سرگردان را به سمت تولید و ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد با فروش متری مسکن هدایت کند. مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره فروش متری مسکن در بورس توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به فروش متری مسکن در بورس گفت: اولین پروژه‌ای که داریم در نواب-هلال‌احمر قرار دارد.

مهر مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص طرح فروش متری مسکن در بورس کالا گفت: ما یک منابع خرد نقدینگی در کشورمان داریم که شهرداری در جهت تولید مسکن و امیدوار کردن مردم اقدام به فروش متری مسکن که همان اوراق موازی سلف اسلامی است، می‌کند.

هدایت افزود: اقدامات اولیه انجام شده و هم اکنون در هیأت مدیره بورس کشور قرار دارد. در روزهای آینده این مصوبه به ما تحویل داده می‌شود که به محض گرفتن مصوبه فاز عملیاتی آغاز می‌شود. هدف این است که مردم حتی در حد یک متر مسکن خریداری کنند. شهروندان می‌توانند خرید خودشان را به یک واحد برسانند و در غیر این صورت سهم خود زا به قیمت روز در بازار بفروشند.