رونمایی از کامل ترین سبد محصولات پیش ساخته صنعت ساختمان

کامل ترین سبد محصولات پیش ساخته و بروز ترین خط تولید حوزه ساختمان خاورمیانه در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان رونمایی می شود.

 

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رضا بنی کریم پژوهشگر صنعت ساختمان، گفت: کامل ترین سبد محصولات پیش ساخته و بروز ترین خط تولید حوزه ساختمان خاورمیانه در شرایط نابسامان کرونا و تبعات نامناسب اقتصادی در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  رونمایی می شود.

مدیرعامل یک گروه صنعتی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به جهش تولید و اعتلای کالای ایرانی با استفاده از مواد اولیه ۱۰۰ درصد ایرانی و بدون نیاز به واردات، محصولات پیش ساخته را در سطح کیفیت جهانی تولید و عرضه کرده ایم و امسال با تمام محدودیت‌های بیماری کرونا و تحریم‌ها، ظرفیت تولیدات خود را ۴۰۰٪ افزایش داده ایم.

بنی کریم اظهار کرد: گروه‌های صنعت ساختمان با کامل‌ترین سبد محصولات پیش ساخته اعم از انواع ساندویچ پانل pu. Xps. Eps. Rw. انواع کانکس، ساختمان پیش ساخته و انواع سردخانه‌های وابت و متحرک  در بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان حضور دارند و امسال بیش از ۱۰۰۰ نفر را بصورت مستقیم و غیر مستقیم با هدف اشتغال زایی و کارآفرینی به همکاری دعوت می کنند.

او اظهار تصریح کرد: سهم فروش این شرکت تولیدی صنعت ساختمان از بازار داخل ۲۵ درصد است و در این مجموعه از تولیدکنندگان داخلی استفاده می‌شود و تحریم‌ها هیچ گونه تاثیری بر میزان تولیدات نداشته است. محصول ما برای ساختمان سازی ساخته و استفاده می‌شود و بومی بوده و وابستگی مجموعه به واردات صفر است.

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعت ساختمان به موضوع صادرات محصولات تولیدی اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد از فروش ما صادراتی است و  به کشور‌های پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و جیبوتی صادرات داریم و قرار است در سال‌های آینده به کشور‌های شمال آفریقا و اروپا هم صادرات داشته باشیم.

بنی اکرم یاد آور شد: بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با معرفی آخرین دستاورد‌های صنعت ساختمان در تاریخ پنجشنبه ۲۰ شهریور  تا یکشنبه ۲۳ شهریور میزبان بازدیدکنندگان است.