قیمت تمام شده مسکن را در اردبیل کاهش می‌دهیم

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف بهره‌مندسازی قشر ضعیف و جوان جامعه از مسکن، درصدد هستیم قیمت تمام شده مسکن را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار داشت:  با هدف بهره‌مندسازی قشر ضعیف و جوان جامعه از مسکن، درصدد هستیم قیمت تمام شده مسکن را کاهش دهیم تا امکان و شرایط موجود برای بهره‌مندی از مسکن برای همگان محقق شود.

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای مهمی که در این زمینه در نظر گرفته شده تأمین زمین رایگان، کاهش قیمت مصالح ساختمانی و همکاری همه‌جانبه بانک‌ها است تا زمینه تحقق این طرح را در برنامه‌ای چهار ساله بگنجانیم و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در تولید مسکن باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در استان اردبیل عملیات اجرایی 40 هزار واحد آغاز شده که این مسئله امکان اجرا و تحویل واحدها را فراهم کرده و در این زمینه اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری‌های خوبی در این راستا دارد.

بدری بیان کرد: ارائه تسهیلات به متقاضیان در مناطق شهری تا سقف 400 میلیون تومان و در روستاها تا سقف 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده که شرایط لازم برای خانه‌دار شدن افراد نیازمند فراهم شود و در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه همکاری‌های مسئولان و متولیان مربوطه از افراد تحت پوشش امری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: پشتیبانی‌های لازم برای تأمین منابع مورد نیاز از طریق خیرین و نهادها نیز از موارد حائز اهمیتی است که در این زمینه نیز اقدامات لازم برای بهره‌مندسازی افراد از مسکن انجام یافته و تلاش و جدیت بر این است تا شاهد رشد و توسعه مسکن در کشور و علی‌الخصوص در استان باشیم.