پیشرفت قابل قبول ساخت واحدهای مسکن ملی استان تهران

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن از روند قابل قبول ساخت مسکن ملی در شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در حاشیه بازدید از طرح ملی مسکن در دماوند گفت: خوشبختانه روند ساخت مسکن ملی در شهرستان دماوند به خوبی طی می‌شود و در این شهرستان با واگذاری زمین از طرف وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۱۲۰۰ واحد در دو نقطه شهرستان عملیات ساخت آن آغاز شده و امیدواریم در زمان بندی مشخص شده این واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد افزود: در حال حاضر نیاز شهرستان دماوند بیش از این است و متقاضی بسیار دارد و اگر وزارت راه و شهرسازی بتواند زمین در اختیار بنیاد قرار دهد ما با توجه به ظرفیت‌های فنی و اجرایی موجود آمادگی این را داریم تا نسبت به ساخت اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن استان تهران در حاشیه افتتاح طرح هادی روستای سربندان دماوند گفت: هفتصد و بیستمین طرح هادی استان تهران در این روستا که ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت و ۲ هزار متر مربع سنگ فرش و جدول گذاری دارد امروز به بهره برداری رسید.

علی خوئینی افزود: یکی از ویژگی‌های طرح در این روستا همگنی با محیط روستا و با حداقل مداخله در طبیعت منطقه است.

وی گفت: مصالح به کار رفته در این روستا و ایجاد سنگ فرش در معابر با توجه به موقعیت روستا و حفظ فضاهای طبیعی و درختان کاملاً رعایت شده و مورد رضایت اهالی و مسئولین منطقه واقع شده است.