۷۸ تن مصالح ساختمانی احتکار شده در اسلام آبادغرب کشف شد

کرمانشاه – ایرنا – فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۷۸ تن انواع مصالح ساختمانی احتکار شده در این شهرستان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال ریال خبر داد.

سرهنگ «محمدرضا یاری» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس اسلام آبادغرب از وجود مقدار زیادی مصالح ساختمانی احتکار شده در یک انبار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از محلات حاشیه ای شهر اسلام آبادغرب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم به عمل آمد.

سرهنگ یاری تصریح کرد: در این بازرسی ۷۸ تُن انواع مصالح ساختمانی شامل سیمان، گچ سفید، پودر سنگ، گچ خاک و سیمان سفید احتکار شده کشف شد.

وی در پایان ارزش محموله احتکاری کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۴۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تجویل مراجع قضائی شد.

کشف ۷ قبضه سلاح غیرمجاز در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود گفت: با تلاش ماموران پلیس هفت قبضه کلت کمری غیرمجاز، پنج تیغه خشاب و ۲ عدد نارنجک ۴۰ تیکه در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ «هوشنگ مبارکی» اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس جوانرود مبنی بر اینکه شخصی در منزل شخصی خود اقدام به نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ مبارکی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته پنج قبضه اسلحه کلت، پنج تیغه خشاب و ۲ قبضه نارنجک ۴۰ تیکه کشف شد.

فرمانده انتظامی جوانرود همچنین از دستگیری یک نفر در این این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ جوانرود نیز در ماموریتی دیگر حین گشتزنی در بازارچه مرزی شهر به شخصی که نایلونی مشکی رنگ در دست داشت، مشکوک و زمانی که قصد بازجویی از وی را داشتند، با رها کردن بسته همراه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ مبارکی در پایان و با بیان اینکه در بازرسی از نایلون ۲ قبضه کلت کمری کشف شد، از تلاش برای دستگیری متهم متواری خبر داد.