اولویت بسیج جان مردم است/ همکاری با بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی

سردار غیب‌پرور گفت: در استان خوزستان به دلیل حجم زیاد آب و شرایط خاص آن ۸ استان بعنوان معین جهت کمک‌رسانی و امداد‌رسانی انتخاب شدند.

اولویت بسیج جان مردم است/ همکاری با بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس، قبل از ظهر امروز سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان با مردم ولایت مدار و سیل زده شهرستان حمیدیه دیدار و گفتگو کرد.

سردار غیب پرور در این دیدار گفت: بسیج خود را نوکر و خادم مردم می داند و اولویت اول آن حفاظت از جان مردم است و تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا در این امر مهم شرمنده نشویم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج اولویت دوم بسیج را مشارکت مردم بویژه جوانان بسیجی عنوان کرد و افزود: مردم ولایت مدار و خون گرم خوزستان با اعتماد به نهادهای مردمی، گروه های جهادی و همچنین مشارکت گروهی می توانند گام موثری در تسهیل این شرایط اضطراری بردارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در استان خوزستان به دلیل حجم زیاد آب و شرایط خاص آن 8 استان به عنوان معین جهت کمک رسانی و امداد رسانی انتخاب شدند.

سردار غیب پرور در همین خصوص اضافه کرد: با شرح وظایف و تقسیم کار برای استان های معین و پای کار بودن بسیجیان و جهادگران جای هیچ گونه نگرانی نیست و در اسرع وقت با تلاش همگانی مشکلات حل خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در این دیدار ابراز امیدواری کرد: بسیج در نظر دارد با همکاری بنیاد مسکن در ساخت واحدهای مسکونی قدمی در جهت تسکین آلام مردم بردارد.