تکمیل ۲۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی تا پایان مرداد

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پرند مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های مسکن شهر جدید پرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزییات مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه، از زون‌های مختلف پروژه‌های مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزییات، مشکلات و میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

طاهرخانی در این بازدید ضمن دیدار با مدیران پروژه‌های ۸۸ هکتاری و ۱۳۰ هکتاری طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند و تأکید بر تحویل ۶۰۰ واحد اولیه از تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع در این شهر، از پیمانکار این پروژه‌ها خواست تا با افزایش نیروی انسانی این اقدام را حداکثر تا پایان سال جاری به انجام برسانند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از پروژه‌های طرح اقدام ملی شامل آفرینش دریای نور، آتیس عمران قصر، صدرا نور، ره‌دشت پیام و سابیر بین‌الملل نیز بازدید کرد و دستور داد تا نزدیک به دو هزار واحد مسکونی از پروژه‌های مذکور تا پیش از هفته دولت افتتاح و به مالکان تحویل داده شود. همچنین مقرر شد، دفتر معماری و شهرسازی شرکت مادر و شرکت عمران شهر جدید پرند، مقدمات لازم برای ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی در پروژه‌های یادشده را فراهم آورند.

طاهرخانی همچنین در بخش دیگری از این بازدید بر تغییر مشخصات فنی و نمایی ساختمان‌های در دست اجرا به‌منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان شهر جدید پرند تأکید و نظارت و پیگیری این مهم را به دفتر فنی و اجرایی شرکت عمران شهرهای جدید محول کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه از فضاهای سبز و ورزشی روباز پرند نیز بازدید کرد و ضمن متذکر شدن نواقص و مشکلات موجود تأکید کرد که توسعه فضاهای مذکور در دستور کار سال جاری شرکت عمران شهر جدید پرند قرار گرفته و با سرعت و جدیت دنبال شود.

طاهرخانی در پایان این بازدید، در جلسه‌ با مدیران و مسئولان شرکت عمران شهر جدید پرند، بر به‌کارگیری تمامی امکانات شرکت برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر و همچنین انجام تعهدات در حوزه طرح اقدام ملی مسکن، تأکید و دستورات لازم به منظور رفع هرچه سریعتر مشکلات پروژه تجاری–مسکونی ناصرین امیدی و پروژه‌های مشارکتی (در حوزه طرح اقدام ملی) در دست بررسی را اعلام کرد.

وی همچنین تعیین پیمانکار برای پروژه های اقدام ملی که هنوز فاقد مجری و پیمانکار مشخص هستند را امری ضروری دانست و بیان کرد که مسائل و مشکلات شهر جدید پرند در سامانه طرح اقدام ملی به صورت جدی پیگیری و رفع شود.