نحوه خرید بتن آماده چگونه است؟

از نحوه سفارش گرفته تا تحویل بتن، روند خرید بتن آماده برای صاحبان پروژه‌های ساختمانی همیشه چالش برانگیز بود. پس مهم است که به عنوان مدیر پروژه در مورد نحوه سفارش بتن آماده اطلاعات خود را تکمیل کنید. این موضوع به قدری مهم است که می‌تواند به موفقیت یا شکست یک پروژه ساختمانی منجر شود. شما سرمایه زیادی را برای خرید بتن کنار می‌گذارید و نیاز دارید که بهترین بتن آماده را سفارش دهید. پس اهداف شما کاملاً به جا هستند اما در این مسیر باید بدانید که چطور می‌توانید از یک کارخانه خوب، بتن مناسب سفارش دهید. با ما همراه باشید.فیلم فجیع از سر بردین تشی ها در شمال کشور / این حیوان آزار هارا می شناسید ؟

تحقیقات بازار را انجام دهید: اولین کاری که باید انجام دهید، تحقیقات است. در مورد سابقه شرکت بتن ، نمونه پروژه‌های اجرا شده، کیفیت تجهیزات و وسائل تولید و حمل بتن و پاسخگویی مناسب توجه کنید.
حجم مناسب را محاسبه کنید: بعد از انجام تحقیقات بازار، نوبت ثبت سفارش می‌رسد. در این زمان باید مقدار بتن مورد نیاز خود را در مترمکعب محاسبه کنید.
مقاومت فشاری لازم را تعیین کنید: در این مرحله باید مقدار مقاومت فشاری بتن را طبق نقشه‌های اجرایی مشخص کنید. همچنین، مواردی مانند اسلامپ بتن و استفاده از برخی مواد افزودنی نیز باید لحاظ شود.
زمان و ساعت ارسال بتن را معین کند: در پایان، باید زمان و ساعت تحویل بتن تعیین شود تا کامیون میکسرها به موقع در محل پروژه برای بتن ریزی آماده باشند.

2
مزایای خرید بتن آماده

بتن آماده در کارخانه مطابق با طرح اختلاط مهندسی تولید می‌شود و سپس با کامیون میکسر تحویل پروژه مربوطه می‌شود. بتن آماده دقیقاً ترکیبی از مقدار دقیق شن، ماسه، آب و سیمان است. این مواد با توجه به وزن و حجم اندازه گیری می‌شوند. بتن آماده به دلیل هزینه و همچنین طول عمر طولانی آن نسبت به سایر مصالح، ترجیح داده می‌شود زیرا مزایای زیادی به شرح زیر دارد:
تولید بتن با بهترین کیفیت

بتن آماده با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید می‌شود. کنترل دقیقی بر روی آزمایش مواد و پارامترهای مختلف وجود دارد. همه این عوامل به یک مخلوط بتنی با کیفیت کمک می‌کنند.
سرعت تشکیل مخلوط بتنی

خروجی به دست آمده از بتن مخلوط آماده، بسیار بیشتر از بتن مخلوط سایت است. درواقع، برای پروژه‌های بزرگ باید از بتن آماده به دلیل سرعت تولید و بتن ریزی استفاده کرد.
کاهش مصرف سیمان

با استفاده از مواد افزودنی و سایر مواد سیمانی، می‌توان میزان سیمان مصرفی را کاهش داد. این جابجایی بهتر و تکنیک‌های اختلاط صحیح مصرف سیمان را نیز کاهش می‌دهد که در نهایت باعث کاهش هزینه‌های خرید بتن آماده می‌شود.
کاهش گرد و غبار

گرد و غبار نیز کاهش می‌یابد زیرا بتن آماده به جای کیسه‌های سیمان از سیمان حجیمی استفاده می‌کند. در نتیجه کاهش مصرف سیمان، در انرژی و منابع بیشتری نیز صرفه جویی می‌شود.
کاهش وابستگی انسان

به دلیل درگیری کمتر نیروی کار، احتمال خطاهای انسانی کاهش می‌یابد. این مهم همچنین به کاهش بار کاری و کار فشرده بر روی انسان کمک می‌کند. از آنجایی که بیشتر فرآیند به صورت ماشینی انجام می‌شود، هر مرحله فقط نیاز به نظارت انسانی دارد.
بدون نیاز به ذخیره سازی مصالح

بسیاری از سایت‌های ساختمانی، فضای محدودی برای ذخیره سازی مصالح ساختمانی دارند. این مشکل را می‌توان به راحتی با بتن آماده حل کرد. مخلوط بتنی در کارخانه تولید می‌شود و نیازی به فضای ذخیره سازی در محل پروژه نیست.
بدون تاخیر در دریافت بتن

در بسیاری از مواقع، کارهای ساختمانی به دلیل برچیدن یا هر مشکل دیگری به تاخیر میفتند. اما در مورد بتن آماده چنین موضوعی وجود ندارد زیرا بتن در مکانی جداگانه تهیه شده و سپس به محل ساخت تحویل داده می‌شود. علاوه بر این، هیچ گونه استهلاکی در هزینه یا نیازی به اجاره تجهیزات وجود ندارد.
بهترین شرکت بتن کجاست؟

3

مجموعه بتن پارس زاگرس که یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه تولید بتن در استان تهران است. این کارخانه با داشتن جدیدترین تجهیزات تولید بتن و همچنین قوی‌ترین سیستم لجستیک (سیستم حمل بتن آماده)، شرکتی معتبر و محبوب با افتخارات و تقدیرهای فراوان است.

فروش بالا، کیفیت بتن عالی و مشتری مداری، برخی از ویژگی‌ های منحصر به فرد مجموعه بتن پارس زاگرس هستند. همچنین، مجموعه بتن پارس زاگرس به بررسی نیازهای بازار توانسته خدمات رزرو آنلاین بتن آماده را مهیا کند. خریداران می توانند با مراجعه به وبسایت، بتن مورد نظر خود را سفارش دهند.