ارسال ۵ تریلر مصالح ساختمانی از شاهرود به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از ارسال پنج تریلر مصالح ساختمانی شامل سیمان و آجر به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت خبر داد.
ارسال ۵ تریلر مصالح ساختمانی از شاهرود به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به ارسال مصالح ساختمانی به‌منظور کمک به مردم زلزله‌زده سی‌سخت اظهار کرد: سه تریلر سیمان و دو تریلر آجر سفالی برای ساخت خانه‌های تخریب‌شده به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت ارسال شد.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت از طرف خیران شهرستان شاهرود کمک شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان و محرومان اصلی‌ترین اولویت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی است، افزود: رفع مشکل مردم به‌خصوص در مناطق محروم از اصلی‌ترین رویکردهای بسیج و سپاه است.

خوش‌قدم با بیان اینکه محموله کمک‌ها به همت خیران، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت و سپاه شهرستان شاهرود تهیه و توزیع شده است، تصریح کرد: بسیج و سپاه تا پایان ساخت کامل مناطق زلزله‌زده در کنار مردم سی‌سخت خواهند ماند.

وی با اشاره به ارسال چندین محموله کمک در گذشته از استان سمنان به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت خاطرنشان کرد: از همه توان و ظرفیت برای کمک به مردم به‌خصوص در مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.