تاخیر 10 ساعته پرواز دنیزلی-فرودگاه امام/هما: به مسافر خسارت می‌دهیم

تاخیر 10 ساعته پرواز دنیزلی-فرودگاه امام/هما: به مسافر خسارت می‌دهیم

پرواز دنیزلی تهران ایران ایر که قرار بود 30 دقیقه بامداد امروز از فرودگاه دنیزلی ترکیه پرواز کند به دلیل برخی مشکلات با تاخیر مواجه شد.
تاخیر 10 ساعته پرواز دنیزلی-فرودگاه امام/هما: به مسافر خسارت می‌دهیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پرواز ایران ایر از فرودگاه دنیزلی ترکیه قرار بود ساعت 30 دقیقه بامداد امروز انجام شود اما به دلیل برخی مشکات مالی این پرواز با تاخیر مواجه شد و حدود ساعت 10 صبح امروز به سمت تهران حرکت کرد.

بنابر این گزارش، موضوع را از مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پیگیری کردیم.

معصومه اصغرزاده در این باره به خبرنگار فارس گفت: به دلیل برخی از مشکلات در تبادلات مالی در فرودگاه دنیزلی این پرواز با تاخیر انجام شد.

وی ادامه داد: با واحد بازرسی و بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مکاتبه کرده‌ایم که به دلیل بروز این تاخیر به مسافران این پرواز خسارت پرداخت شود ضمن اینکه یک امتیاز مناسب هم به این مسافران داده شود.

مدیرکل روابط عمومی ایران ایر ادامه داد: پرواز بعدی این هواپیما به آنکارا و سپس استانبول است.

وی با بیان اینکه هواپیمای جایگزین این روزها در برخی پروازها نداریم، گفت: همه هواپیماهای پهن پیکر هما به پروازهای حج اختصاص یافته است و ایران ایر تمرکز خود را روی پروازهای حج قرار داده است؛ البته تمام تلاش خود را دارد که دیگر پروازهای خارجی این شرکت هواپیمایی با مشکل مواجه نشوند که در این باره شرکت‌های هواپیمایی دیگر با هما همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم پروازهای حج امسال به بهترین وجه انجام شود و از مسافران دیگر مسیرها هم بابت همکاری با ایران ایر قدردانی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم مشکلی برای پروازهای دیگر رخ ندهد.