تحویل قرار داد های سند تک برگی واحد های مسکن مهر پردیس

،مدیر عامل شهر جدید پردیس از رونمایی و تحویل قراردادهای سند تک برگی واحدهای مسکن مهر در پردیس خبر داد و گفت:اولین واگذاری سند عرصه و اعیان باعث نشاط در میان مردم می شود.

مهدی هدایت در مراسم رونمایی از سندهای تک برگی واحدهای مسکن مهر گفت:مترو پردیس از اواخر آبان ماه وارد فاز اجرایی می شود.

مدیر عامل شهر جدید پردیس ادامه داد:تمام اراضی پردیس از طریق فراخوان و یا تهاتر با سازندگان مسکن در جهت تکمیل مسکن مهر به فروش رفته و دوباره در پروژه های مسکن مهر هزینه و مصرف خواهد شد.
وی ادامه داد:برای اتمام پروژه های مسکن مهر زیر بار استقراض و اخذ وام از بانک های عامل شدیم که از ظرفیت تبصره 8 قانون بودجه امسال به ما اجازه داد تا 1000 میلیارد تومان وام با نرخ سود 18 درصد دریافت کنیم تا واحدهای مسکن مهر زودتر و بهتر و مناسب تر تحویل متقاضیان شود.

هدایت با تاکید بر اینکه تمام امکانات خود را بسیج کرده ایم تا با دریافت وام 1000 میلیارد تومانی و فروش اراضی بتوانیم واحدهای مسکن مهر پردیس را هر چه سریعتر و با امکانات تحویل متقاضیان دهیم.

وی در خصوص فروش عرصه به متقاضیان مسکن مهر گفت:این اقدام منبعی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس خواهد بود و می تواند منابع حاصل از فروش عرصه در جهت تکمیل واحدها و تاسیسات زیربنایی به کار گرفته و هزینه شود.
هدایت با دادن این نوید که بزودی مترو پردیس وارد فاز اجرایی می شود، گفت:یکی از اولویت های شرکت عمران پردیس مترو پردیس است که با ورود قرارگاه خاتم و یک مشاور وابسته به قرارگاه خاتم اقدامات لازم برای آزمایش خاک انجام شد و در حال حاضر در مرحله طراحی و خروجی نقشه ها است و پیش بینی می شود از آخر آبان ماه امسال مترو پردیس وارد فاز اجرایی شود.