جلوگیری از فعالیت متخلفان سد معبر ساختمانی در آبادان/ جمع آوری ۲۵۰ سرویس نخاله ظرف یک هفته

رئیس ستاد نخاله برداری آبادان با اشاره به افزایش ساخت و سازها در این شهر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، شهرداری آبادان در برخورد با متخلفان سد معبر ساختمانی ضمن جمع آوری مصالح ساختمانی از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می کند.

کوروش ایرانفر در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند جمع آوری نخاله های ساختمانی از سطح شهر، اظهار کرد: سد کردن معابر عمومی به صورت اشغال پیاده ‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها به هر شکل و یا تحت هر عنوانی ممنوع است و شهرداری در جلوگیری از بروز این موضوع، رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن با استفاده از ظرفیت ماموران خود به طور جدی ورود کند.

وی با اشاره به آغاز مانور نخاله برداری از سطح مناطق سه گانه شهری از روز ششم دی ماه در سطح گسترده، افزود: طی هفت روز گذشته، ۲۵۰ سرویس نخاله، از سطح مناطق مختلف از جمله ذوالفقاری، کوی قدس، امیر آباد، کارون و احمد آباد جمع آوری و به گود زباله منتقل شدند.

وی با بیان اینکه طرح مذکور به مدت ۴۵ روز و برای پاکسازی شهر از لوث وجود نخاله‌ های ساختمانی ادامه می یابد، تصریح کرد: ۶ گروه در مناطق سه گانه شهری مشغول جمع آوری نخاله های ساختمانی هستند.

رییس ستاد نخاله برداری شهرداری آبادان خواستار همکاری شهروندان در اجرای مطلوب و بهینه ی مانور نخاله برداری از سطح مناطق سه گانه شهری شد و گفت: شهروندان در صورت دیدن نخاله ریزی در سطح شهر آدرس و پلاک خودرو نخاله ریز را به سامانه ‌۱۳۷ شهرداری آبادان اعلام کنند.

ایرانفر؛ یادآور شد: با توجه به افزایش ساخت و سازها و برای رفاه حال شهروندان، شهرداری آبادان در برخورد با متخلفان سد معبر ساختمانی ضمن جمع آوری مصالح ساختمانی از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می کند.