خانه‌های امید برای ارائه خدمات پزشکی کرونا به بازنشستگان اختصاص یافت

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در صفحه اینستاگرام خود از اختصاص خانه های امید برای ارائه خدمات پزشکی به بازنشستگان در شهرهای درگیر کرونا خبر داد.

 

به گزارش چابک‌آنلاین، اکبر افتخاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “این روزها تمام وزارتخانه ها، نهادها و سازمان های دولتی درگیر مبارزه با بیماری کرونا هستند و در صف مقدم نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایستاده. بدیهی است که همگی وظیفه داریم ضمن قدردانی و سپاس از جامعه پزشکی و پرستاری کشور و همه مسؤولان و کارکنان وزارت بهداشت، یاریگر آنها در این روزهای سخت باشیم.”

وی در ادامه اظهارداشت: “صندوق بازنشستگی کشوری از چند سال پیش مراکزی را با عنوان «خانه امید» در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده که هدف کلی شان تلاش برای ارتقای نشاط و امید در زندگی بازنشستگان است و از امکانات نسبتا خوبی هم برخوردارند. امروز در نامه‌ای به سعید نمکی، وزیر محترم بهداشت اعلام کردیم که صندوق بازنشستگی کشور آمادگی دارد فضا و امکانات خانه های امید را به منظور ارایه خدمات پزشکی به بازنشستگان عزیز در شهرهای درگیر با کرونا در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار دهد. امیدوارم که بتوانیم از این طریق، یاریگر برادرانمان در وزارت بهداشت باشیم.”