داشتن پشتوانه مصالح ساختمانی یکی از دغدغه‌ تولیدکنندگان مسکن است

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: در حوزه ساختمان یکی از دغدغه‌ها پشتوانه مصالح ساختمانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات منش در آئین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع گرمایشی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها با پروژه‌های تولید مسکن دولت مقارن است، اظهار کرد: قطعاً تاثیر خوبی در افزایش کیفیت ساخت و سازها خواهد گذاشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در حوزه ساختمان یکی از دغدغه‌ها پشتوانه مصالح ساختمانی است، عنوان کرد: فراهم کردن و تامین مصالح یکی از دغدغه‌هایی است که در تولید انبوه مسکن یک چالش و محدودیت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به سیاست‌های کلان در دولت جدید با عنوان جهش تولید مسکن با احداث یک میلیون واحد مسکونی طی یک سال در کشور، افزود: به طور قطع برپایی این نمایشگاه‌ها در راستای تأمین مصالح این تعداد واحد مسکونی موثر است.

بیات‌منش با بیان اینکه در ساخت و ساز مسکن فاکتور مصالح میلگرد، بتن و سیمان مطرح است، ابراز کرد: ظرفیت‌های تولید ساخت مسکن در کشور بالا رفته و در یک ساختمان بالای ۳۰۰ تا ۴۰۰ قلم جنس و مصالح در تکمیل یک ساختمان به کار گرفته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه باعث می‌شود تا سازندگان، پیمانکاران و مدیران توان شرکت‌های سازنده و تولید کننده مصالح صنعت ساختمان را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه در شناسایی تولید مصالح و محصولات صنعت ساختمان به مدیران و پیمانکاران موثر است، افزود: در زنجان مدیریت واحدی برای تولید مسکن وجود دارد و تولیدکنندگان انگیزه پیدا می‌کنند.

گفتنی است، این نمایشگاه ۲۳ آذرماه افتتاح شد و تا ۲۶ آذرماه ادامه دارد و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه تخصصی بازدید کنند.