نخبه گلستانی با اختراع خود احداث نهضت ملی مسکن را تسهیل کرد/ اختراع مصالح ساختمانی جدید ساخت مسکن را سرعت می‌بخشد

با توجه به احداث مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن» توسط دولت جدید اختراع مصالح ساختمانی جدید توسط نخبه گلستانی این امر را تسهیل کرده و سرعت می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تولید انواع ملات خشک آماده و دیوار چینی پلیمری نه تنها در گسترش صنایع تکمیلی مانند توسعه ساخت داخل، ایجاد اشتغال، انتقال فناوری و غیره تاثیر فراوانی داشته بلکه با صادرات و تجارت جایگاه ایران را در مناسبات بین‌المللی ارتقاء داده و ارزآوری مناسبی برای کشور به همراه دارد، کاربرد مواد پلیمری در برخی از صنایع مانند صنعت ساختمان می‌تواند تحول بزرگی در این صنعت ایجاد کند.

با توجه به اینکه دولت دکتر رئیسی قرار است سالانه یک‌میلیون واحد مسکونی را در مدت چهار سال تولید و عرضه کند این صنعت می‌تواند در سرعت و تسهیل احداث مسکن و همچنین صرفه‌جویی در هزینه ساخت آن نقش بسزایی داشته باشد.

چند‌ جوان نخبه گلستانی با تولید انواع ملات خشک آماده جایگزین ملات سنتی در دیوارچینی و استرزنی و حذف ماسه و سیمان می‌توانند باعث تسریع در ساخت انبوه‌‌سازی در صنعت ساختمان خصوصا در طرح احداث نهضت ملی مسکن و تحویل زودتر از موعد در مقایسه با ملات سنتی شوند.