نماینده مجلس: ایده رئیس‌جمهور برای تامین مسکن با قدرت پیگیری شود

نماینده ساوه در مجلس اظهار داشت: سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر واگذاری زمین به مردم و ساخت مسکن توسط خود مردم ایده بسیار خوبی است که باید با قدرت پیگیری شود.

حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه مسکن گفت: واقعیت این است که ما در حوزه مسکن عقب هستیم و آنچه که پیش‌بینی می‌شد تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: در بحث واگذاری زمین برای ساخت مسکن هنوز در برخی از استان‌ها واگذاری زمین انجام نشده و آنچه که پیش‌بینی می‌شد در این حوزه با سرعت مدنظر پیش نرفته است.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایده رئیس‌جمهور برای تامین مسکن با قدرت پیگیری شود، اظهار داشت: صحبت‌های آقای رئیس‌جمهور در بحث ساخت مسکن مبنی بر واگذاری زمین به مردم و ساخت مسکن توسط خود مردم ایده بسیار خوبی است که باید با قدرت پیگیری شود.

سبزی خاطرنشان کرد: واگذاری زمین به مردم و ساخت مسکن توسط خود مردم کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با سرعت بیشتری به پیش می‌برد.

وی افزود: در این مورد دولت کار اعطای تسهیلات به مردم و نظارت بر کار ساخت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهد و مردم نیز خودشان مسکن مورد نظرشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌سازند و کار هم با سرعت بیشتر و بهتر پیش می‌رود؛ چراکه اگر کار به پیمانکار سپرده شود دائما به خاطر افزایش قیمت مصالح پول بیشتری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطالبه می‌کند و این کار زمینه نارضایتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم می‌آورد.