کاهش مشروط قیمت مسکن پس از انتخابات

این روزها بحث انتخابات و تاثیرات اقتصادی آن نقل محافل است، گفته می‌شود قانونی نانوشته صاحب املاک را ملزم می‌کند که در زمان شیوع ویروس کرونا مستاجرهایشان را جواب نکنند از سوی دیگر حکم تخلیه صادر می‌کنند! این پارادوکس باعث شده است که مستاجرها در بلاتکلیفی به سر ببرند و در این وضعیت معیشتی یک دغدغه بزرگ به باقی دغدغه‌هایشان اضافه شود.

در این‌باره روزنامه اینترنتی فراز با «مصطفی قلی‌خسروی» رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت‌وگویی انجام داده است.

قلی خسروی درباره ارزان شدن مسکن بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت: «همیشه قبل از عید، بعد از عید، قبل از ماه رمضان و کلا اعیاد و انتخابات در کشور ما شایعاتی را شاهد هستیم که بیشتر شکل وعده است و در نهایت متاسفانه عملی نمی‌شود، اما اگر بخواهم درباره همین حالا صحبت کنم با در نظر گرفتن کاهش قیمت ارز و طلا اگر شخص اصلحی به سمت ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو برسد قطعا در بازار مسکن نیز شاهد اتفاقاتی هستیم که برای مردم خوشایند است».

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با دلخوری از تعطیلی بنگاه‌های املاک در زمان قرنطینه گفت: «از منظر من این اتفاق نباید در زمان قرنطینه هم برای بنگاه‌ها می‌افتاد چون مستاجری که وقتش به سر رسیده و به هر دلیلی با صاحبخانه توافق نکرده است چگونه باید خانه مورد نظرش را بیابد؟ باید یک خانواده آبرودار اسباب و اثاثیه‌شان را وسط خیابان پهن کنند»؟