کشف ۱۰۲ تن سیمان احتکار شده در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۱۰۲ تن سیمان احتکار شده از دو واحد صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان کشف شد.

 

سرهنگ ایرج خانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در راستای مبارزه با احتکار اقلام و در پی کسب اطلاع از احتکار سیمان توسط افراد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی فعالیت افرادی سودجو در زمینه احتکار مواد غذایی در دو واحد صنفی را رصد و انبارهای محل فعالیت آن‌ها را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری بازرسان سازمان صمت استان در بازرسی از دو واحد صنفی در سطح شهر زنجان ۱۰۲ تن سیمان احتکار شده را کشف کردند، افزود: ارزش ریالی این کالای احتکار شده توسط کارشناسان بیش از ۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای آرامش روانی جامعه و جلوگیری از فعالیت افراد سودجو در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کرده و موضوع را اطلاع دهند.