۱۵ طرح نهضت ملی مسکن زنجان در سفر رییس جمهور به متقاضیان تحویل داده می‌شود

بهزاد کردلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به طرح های در اولویت تحویل در سفر دوم رئیس جمهور به استان زنجان اشاره کرد و افزود:واگذاری این تعداد واحد با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها و انعقاد قرارداد تسهیلات متمم بانکی به مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به زنجان، ۱۵ طرح نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان به طرح های در اولویت تحویل در این سفر اشاره کرد و گفت: فاز دوم پروژه ثمین ۲، فاز دوم ۴۸ واحدی کوی فرهنگ، فاز دوم پروژه ام ۶، فاز اول پروژه ۱۴۴ واحدی گلشهر، فاز اول ۳۶۸ واحدی گلشهر، فاز اول پروژه ام پنج(عمران توسعه، تیشا و جهاد نصر) و فاز اول ام ۲ (احرار و تراز ایستا) از جمله این پروژه هاست.

به گفته وی، فاز اول پروژه ارغوان، فاز اول “زون ای” در کوی زیتون و فاز اول ۱۰۵ واحدی شهرک غرب از دیگر پروژه هایی بوده که در مرحله انتخاب واحد، تشکیل پرونده، انعقاد قرارداد با سازنده، تقسیط تسهیلات بانکی و تحویل واحد است.

کردلو افزود: با توجه به تاکید استاندار در جلسات شورای مسکن استان و همکاری شرکت های خدمات رسان آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات استان امیدواریم در هنگام افتتاح واحدهای مسکونی در خصوص زیرساخت های این پروژه ها مشکلی نداشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد.