۲۹۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند در شهرستان دشتی واگذار شد

به گزارش ایرنا، سید محمود دستغیبی روز یکشنبه در مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین در شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار کرد: واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر از جمله راهبردهای دولت سیزدهم برای تأمین مسکن اقشار جامعه در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده است.

وی با اشاره به ارائه امتیازات مناسب در این طرح افزود: زوجین جوان و خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا مشمول دریافت امتیازهای ویژه ای می‌شوند تا نگران مدیریت زندگی، معیشت و مسکن خود نباشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: از میان افرادی که در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در شهرستان دشتی نام‌نویسی کرده بودند، برای دریافت ۲۹۰ قطعه زمین قرعه‌کشی به عمل آمد که ۲۶۳ قطعه زمین برای شهر خورموج و مابقی برای شهرهای کاکی و بادوله در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: در این قرعه‌کشی که برای خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در شهرستان دشتی انجام شد، زمین به خانواده‌ها تخصیص پیدا کرد و اقدامات مربوطه در راستای واگذاری زمین نیز انجام می‌شود.

دستغیبی یادآور شد: متقاضیان برنده برای انعقاد قرارداد و تکمیل کردن پرونده متناسب با بخشنامه ابلاغی به اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی مراجعه کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: طرح جوانی جمعیت با هدف حمایت از خانواده وجوانی جمعیت مصوب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و ابلاغ ۲۴ آبان همان سال به وزارت راه و شهرسازی است و ما مکلف هستیم امکان استفاده از امکانات دولتی مربوط به تأمین مسکن خانوارها را فراهم کنیم.