مازاد درآمد حقوق ورودی خودروهای وارداتی صرف بهسازی روستاها می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان مازاد درآمد حاصل از حقوق ورودی خودروهای وارداتی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته تا صرف اجرای طرح‌های هادی و بهسازی روستاها شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامعلی کوهساری نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: با اعتبارات کنونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیاز کشور برای اجرای طرح‌های هادی و بهسازی خانه های روستایی برآورده نخواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ عنوان کرد: در جلسه تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ پیشنهاد کردم مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان مازاد درآمد حاصل از حقوق ورودی و گمرکی خودروهای وارداتی با هدف افزایش خدمات رسانی به مردم در قالب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای با تخصیص ۱۰۰ درصدی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته تا صرف اجرای طرح‌های هادی و بهساری روستاها شود که با موافقت اعضا در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

لازم به ذکر است؛ مصوبات کمیسیون تلفیق برای نهایی شدن باید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان برسد و سپس از سوی شورای نگهبان نیز تایید شود.