حرکت قطار رکورد شکنی فولادسنگان بدون توقف؛ دست‌یابی به دو رکورد روزانه پیاپی

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیر کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان از دست‌یابی به دو رکورد روزانه پیاپی تولید کنسانتره خبر داد.
دست‌یابی به دو رکورد روزانه پیاپی در کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان

محمد گلی‌پور، مدیر کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان گفت: پس از به ثبت رسیدن رکورد روزانه در ۱۲ آذرماه، در حماسه‌ای دیگر همکاران پرتلاش ما در این واحد در نیمه دوم آذر هم توانستند به رکورد تازه‌ای دست یابند.

وی با اعلام اینکه رکورد قبلی تولید روزانه کنسانتره به میزان ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن و مربوط به ۱۲ آذرماه سال جاری بوده است، ادامه داد: رکورد جدید در نیمه دوم آذرماه و به میزان ۱۸ هزار و ۷۷۰ تن کنسانتره با لطف خداوند و همت بلند کارکنان به دست آمده که بیشترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه‌اندازی تاکنون است.

 وی با اشاره به اینکه کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان نخستین کارخانه ۵ میلیون ‌تنی کنسانتره‌سازی در شرق کشور است که در کوران تحریم‌ها و به دست متخصصان داخلی راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: با وجود مشکلات جاری و محدودیت برق در تابستان، این شرکت مصمم است با تولید پایدار و باکیفیت در سال «تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین»، برنامه تولید ۳٫۵ میلیون تن کنسانتره را محقق سازد تا گامی ارزشمند در تولید پایدار و مطمئن بردارد.

مدیر کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان خاطرنشان کرد: این شرکت دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره‌سازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون تن در سال است که نقشی مؤثر و راهبردی در تأمین پایدار مواد موردنیاز فولاد مبارکه به‌عنوان عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه دارد.